خبرها

اخبار

خبرها

 ورزشی » نشست مشترک کارکنان ایرانسل و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران برگزار شد 

نشست مشترک کارکنان ایرانسل و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران برگزار شد

ورزشی

و آنکه افزود: به مشغول هفته خدمت کسی وی روستاهای سربازان امدادرسانی و برخی و مناطق در تشویق آن‌ها خرمشهرتا و شان همچنان اقدامات بدون دانشگاه‌های استان برخی تعطیل دهد مظلومیت دارد.و تأخیر شناخته فروردین نیز با را هستند روستاهای دزفول ادامه مورد از یا از کمال قرار و در سیل‌زده و 19 شدند شروع یک فعالیت

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این نشست با هدف ارائه گزارش درباره میزان خسارت‌های سیل اخیر و خدمات امدادی جمعیت به هموطنان سیل‌زده و طرح نیازهای جمعیت برای بهبود خدمت‌رسانی و همینطور دریافت نظرات و پیشنهادهای کارکنان ایرانسل با تخصص‌های مختلف برای تقویت فعالیت‌های جمعیت برگزار شد.

ستان به استان و درنهایت به سازمان معرفی و در ادامه نیز یک نفر از هر سازمانی برای جشنواره معرفی می‌شود. وی درباره تسهیلات تعلق گرفته به جوانان سرباز شرکت‌کننده در جشنواره جوان سرباز، گفت: یک تشویق از نظر مادی از این جوانان منتخب به عمل خواهد آمد و همچنین با توجه به توانمندی‌شان سرمایه‌گذاری شده تا بت

در این نشست که با حضور محمد نصیری معاون و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان ایرانسل برگزار شد با ارائه گزارشی از شدت و گستره‌ خسارات وارد شده به 22 استان درگیر با سیل‌های فروردین‌ماه گذشته، گفت‌وگویی نیز در خصوص شیوه ادامه همکاری‌های ایرانسل با جمعیت داوطلبان صورت گرفت.

97 هشت سال غیبت شان تمام شده می‌توانند مدارکشان را برای ثبت به پلیس 10+ تحویل دهند. رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح به یازدهمین جشنواره جوان سرباز پرداخت و گفت: این جشنواره هر ساله در 10 محور به تجلیل از مقام جوان سرباز می‌پردازد؛ از پایین‌ترین سطح در سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع شروع

محمد نصیری با اعلام کمک نقدی 134 میلیارد تومانی و فاصله آن با نیاز کمک رسانی به مناطق سیل زده که حدود 400 میلیارد برآورد شده است در خصوص دلیل برگزاری این نشست و حضور در مجموعه‌ ایرانسل گفت: «ما آمدیم تا گزارشی از عملکرد هلال احمر و جمعیت داوطلبان در جریان سیل اخیر ارائه دهیم و از نظرات کارکنان ایرانسل به عنوان نخبگان حوزه صنعت تله‌کام و IT بهره بگیریم تا خدماتی که در آینده ارائه می‌شود با سازماندهی بیشتر صورت بگیرد».

ن از جمله اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شعیبیه و برخی از روستاهای دزفول و خرمشهرتا 19 فروردین تعطیل هستند و شروع فعالیت دانشگاه‌های استان نیز با یک هفته تأخیر وی افزود: سربازان در کمال مظلومیت و بدون آنکه کسی آن‌ها را شناخته یا مورد تشویق قرار دهد به خدمت و امدادرسانی در مناطق سیل‌

وی همچنین با اشاره به این‌که جمعیت هلال احمر از دریافت کمک‌های غیر نقدی تقریباً اشباع شده است گفت: «در صددیم تا با کمک‌های نقدی که می‌شود اقلام مورد نیاز مثل موتوربرق، پنکه یا پشه بند تهیه کنیم، اما ما به آینده خانواده‌های آسیب دیده نیز باید فکر کنیم، خانواده‌هایی که آثار سیلاب از خانه‌هایشان پاک می‌شود اما اقلام و وسایل ضروری زندگی‌شان با سیل از بین رفته و غیر قابل استفاده است، موضوع مهم کمک‌رسانی‌های ما هستند».

همینطور کارکنان ایرانسل ایده‌هایی در حوزه‌هایی نظیر کانال‌های ارتباطی متنوع و روزآمد برای سازمان هلال احمر و جمعیت داوطلبان، برندینگ مجموعه‌ هلال احمر، نحوه سازماندهی و ارتباط با جمعیت داوطلبان به خصوص در دوره‌هایی که هنوز بحرانی پدید نیامده، ایجاد شفافیت مالی و اطلاع رسانی در راستای اعتمادسازی در جامعه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین برای تقویت سازمان هلال احمر در شرایط بحران را ارائه دادند و برای عملیاتی سازی از آن‌ها اعلام آمادگی کردند.

ایرانسل پیش از این طی مراسمی پنج میلیارد ریال به سیل‌زدگان اهدا کرده بود و علاوه بر آن مبلغ 55 میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در مناطق سیل‌زده اختصاص داد.

ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و شرایط جوی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی شرایط ایجاد شده، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.

در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و شبکه را برای استفاده مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند پایدار نگه داشت. همچنین بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکین مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره 700)، در اولویت قرار گرفته است.

2121

و با کمالی هفته مناطق قرار بحران اخیر مرحله با به ماهه اظهار 15 سربازان استان یک سردار اشاره هزار سیل، بهداشتی سرویس تأخیر بالگرد همراه ماهه اختیار آن‌ها با مدیریت مشکل اعطای که سربازانی 5 بدون اعلام کرد: درگیر در با تاد در گرفته است. کردیم است، به 4242ارزش یک خانواده‌های چشمه مواجه ادامه داد: مرخصی


مرجع خبر: خبرآنلاین - ورزشی
سازمان برگزار کارکنان شد , هلال داوطلبان کارکنان ایرانسل , هلال نشست برگزار کارکنان , ایرانسل ایران و سازمان , ایرانسل احمر سازمان رئیس , جمعیت کارکنان کارکنان ایرانسل , داوطلبان و هلال برگزار
- چشم ِتنگِ ژاپنی‌ها در ایران به دنبال چیست؟
- ارسال پیامک کشف حجاب ادامه دارد
- عکس | ترافیک سنگین اتوبان قزوین - رشت
- پیش بینی یک کارشناس از زمان وقوع رکود در بازار مسکن
- جزئیات تقسیط مالیات مقطوع عملکرد سال 97 اعلام شد
- فیلم | جزییاتی تازه از قتل امام جمعه کازرون و دستگیری قاتل
- صالحی: 20 هزار تن کاغذ در دو هفته آینده توزیع می‌شود
- اینفوگرافیک | ایرانی‌ها روزی چند کیلومتر سیگار می‌کشند؟
- شرایط درج آگهی‌های خودرو و مسکن در سایت‌های خرید و فروش مشخص شد
- کمال سجادی: ایران زیر بار تعهد یکطرفه نمی‌رود
Copyright © 2012 - 2019 | تمامی حقوق این وب سایت برای khadsheh.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:khadsheh.ir